فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری دستی اصفهان و هنری ماندگار برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

 

 

ظروف میناکاری اصفهان هنر دست استادکاران این شهر است. خرید میناکاری به منظور تزئین ویترین منزل و دفتر کار یا به عنوان هدایای تبلیغاتی صنایع دستی محبوبیت ویژه ایی دارد. ظروف مسی میناکاری شده پس از فلزکاری , لعاب می شود و بعد از آن توسط دستان هنرمند استادکار نقاشی می گردد. صنایع میناکاری اصفهان از محبوب ترین محصولات دکوری بین علاقه مندان به هنرهای دستی در ایران است. صادرات میناکاری اصفهان به سایر کشورهای دنیا از طریق فروشگاه صنایع دستی امکان پذیر می باشد. طرح های استفاده شده در ظروف مسی میناکاری شده اصفهان اصالت و هویت خاصی نشات گرفته از هویت اصیل ایرانی دارند.

 

 

میناکاری سوغات اصفهان

 

میناکاری بر روی انواع فلزات و حتی سفال انجام می شود. میناکاری شهر اصفهان بر روی مس انجام می گردد. سایت میناکاری اصفهان ارائه دهنده انواع ظروف صنایع دستی با تنوع زیاد برای سلیقه های مختلف است. سوغات اصفهان علاوه بر گز و شیرینی های خوشمزه آن صنایع دستی با ارزشی چون میناکاری , فیروزه کوبی , خاتم کاری و ... است. شما در صورتی که امکان حضور در این شهر زیبای تاریخی را ندارید براحتی می توانید محصولات مورد نظرتان را بصورت آنلاین سفارش دهید.

 

 

میناکاری سنتی اصفهان

 

 

خرید میناکاری در اصفهان و سایر شهرهای کشورمان به یمن معرفی و وجود شبکه های اجتماعی از استقبال بسیار خوبی نسبت به سال های قبل برخوردار بوده. البته به دلایل مختلف فروش میناکاری در تهران نسبت به سایر شهرهای کشورمان بهتر است. فرهنگ سازی در مورد استفاده از کالاهای ساخت داخل باعث شده تا سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی برای هدایای تبلیغاتی خود از تندیس میناکاری و محصولات صنایع دستی بیشتر استفاده کنند.

 

 

سایت میناکاری اصفهان

 

 

هنرهای دستی زیادی در کشور بصورت حرفه ایی و غیر حرفه ایی انجام می شود. ساخت ظروف میناکاری شده یکی از آنهاست شما می توانید از فروشگاه صنایع دستی اصفهان ماندگار و بهترین میناکاری اصفهان ایران را تهیه نمائید. انواع میناکاری اصفهان با کیفیت و قیمت های متفاوت به شما ارائه می گردد. میناکاری اصفهان قیمت بالایی ندارد و شما می توانید با هر سلیقه و بوجه ایی از داشتن این هنر زیبا در منزل و یا دفتر کار خود بهره ببرید.

 

 

 

 

میناکاری شهر اصفهان

 

 

میناکاری روی مس زیبایی و براقیت خاصی دارد. همچنین با وجود با ارزش بودن فلز مس , قیمت محصولات میناکاری نسبت به سایر ظروف صنایع دستی مناسب تر است. میناکاری اصفهان اثر فرهنگی با پیشینه و اصالت تاریخی چند هزار ساله مورد توجه طرفداران هنرهای دستی است. فروش میناکاری اصفهان به سراسر کشور در کمترین زمان امکان پذیر می باشد. امکان سفارش میناکاری ارزان و میناکاری نفیس از بهترین استادان برجسته برای شما از طریق سایت امکان پذیر است.

 

ظروف میناکاری شده اصفهان

 

 

 

  • نمایش : ۸۶۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی