فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

قیمت میناکاری اصفهان در فروشگاه صنایع دستی

  • نویسنده: مهران خاشعی

بهترین قیمت میناکاری

قیمت میناکاری اصفهان در فروشگاه بازار مینا نسبت به سایر مراکز فروشگاهی صنایع دستی مناسبتر است. قیمت انواع ظروف میناکاری در اصفهان در فروشگاه بازار مینا پایینتر از سایر فروشگاه های سراسر کشور می باشد که به خاطر وجود کارگاه های تولیدی اختصاصی این مجموعه است. در این کارگاه های تولیدی، کلیه ظروف میناکاری زیر نظر اساتید میناکاری تولید شده و کیفیت و ظرافت آنها به تأیید می رسد. به همین دلیل با حذف افراد واسطه قیمت نهایی فروش کمتر از سایر فروشگاه ها می باشد.قیمت میناکاری در اصفهان به دلیل داشتن ورقه های مس بسیار مرغوب و اساتید بسیار ماهری که در این شهر حضور دارند نسبت به سایر شهرهای ایران بالاتر است. ورقه مسی هر چقدر مرغوب تر باشد، کیفیت و زیبایی طرح و نقوش مینا بیشتر شده و دوام و ماندگاری آنها بالاتر می رود. ضمن اینکه می توان با آب هم شستشو دارد.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

قیمت میناکاری


قیمت ظروف میناکاری در اصفهان بسته به ضخامت ورقه مسی، نوع طرح و نقوش، سایز، تعداد و سفارشی سازی در خرید عمده و غیره تعیین می شود. کارشناسان فروش بازار مینا همه روزه در خدمت شما هستند با ارائه مشاوره رایگان، بهترین محصولات را برای خرید پیشنهاد دهند و قیمت ظروف میناکاری اصفهان را همراه با پیش فاکتور رایگان به شما اعلام نمایند.قیمت ظروف مسی میناکاری اصفهان کمی بیشتر از قیمت ظرف سفالی میناکاری است با این حال ظروف مسی میناکاری شده اصفهان مرغوبیت و فروش بسیار بالاتری دارند. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه بازار مینا، قیمت انواع میناکاری اصفهان را با اختلاف زیاد نسبت به فروشگاه های معتبر مشاهده کنید. ضمنا اصالت و کیفیت تمامی ظروف کاملا تضمین شده است و فقط باید نسبت به نکات نگهداری ظروف میناکاری اطلاعات کامل داشته باشید.


قیمت صنایع دستی

قیمت بشقاب میناکاری اصفهان و قیمت گلدان میناکاری اصفهان توسط مشتریان بیشتر از همه سرچ می گردد که به خاطر اصالت طولانی و قدیمی ساخت این ظروف می باشد و مردم از دیرباز تاکنون با آنها آشنایی دارند. این ظروف از کاربرد مصرفی گذشته خود به کارکرد تزئیناتی و دکوراتیو تغییر کاربری داده اند.قیمت قاب میناکاری اصفهان با کاربرد به شکل هدایای تبلیغاتی میناکاری مورد توجه سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی مختلف کشور می باشد. قاب میناکاری از یک بخش چوبی که با دقت و ظرافت تمام ساخته شده و یک بشقاب و دو گلدان یا بشقاب 3 تکه در سایزهای مختلف و حتی تولید به شکل جا کلیدی تشکیل شده است. قیمت تابلو میناکاری اصفهان بسیار مناسب است که در خرید عمده مشمول تخفیف ویژه نیز خواهد شد.

قیمت میناکاری


وسایل دکوری و تزئیناتی خارجی قیمت بسیار بالایی دارند. اما اگر به فکر صرف هزینه کمتر هستید تا جلوه و نمود کاملا متفاوتی به دکوراسیون داخلی خود بدهید، ظروف میناکاری شده گزینه بسیار مناسبی هستند. قیمت شکلات خوری میناکاری اصفهان نسبت به نوع استفاده و فعالیت هنری که بر روی آن انجام شده بسیار مناسب است. از این ظروف می توان برای نگهداری شکلات و میوه استفاده نمود یا به شکل یک وسیله دکوری در ویترین منزل قرار داد.قیمت ساعت میناکاری اصفهان در مقایسه با ساعت های با سایز مشابه بسیار مناسبتر است ضمن اینکه ارزش هنری بسیار بیشتری نیز دارد. رنگ آبی و لاجوردی میناکاری تأثیر متفاوتی بر حس و حال منزل شما خواهد گذاشت. کافیست ساعت میناکاری شده را با ساعت های معمولی در منزلتان مقایسه کنید.


قیمت قندان میناکاری اصفهان در فروشگاه بازار مینا مشابه با سایر ظروف میناکاری شده مناسب و قابل خرید برای همه افراد در نظر گرفته شده است.فروشگاه بازار مینا با تولید و عرضه مستقیم قیمت میناکاری اصفهان را تا چندین مرتبه پایینتر آورده است و باعث شده تا سایر برندها برای رقابت بیشتر، قیمت محصولات خود را کاهش دهند. این کار در نهایت به سود خریدار خواهد بود و می تواند با صرف هزینه کمتر هر کدام از محصولات میناکاری را تهیه نمایند.برای اطلاع دقیق از قیمت میناکاری اصفهان تنها کافیست به سایت بازار مینا مراجعه کنید.بهترین قیمت میناکاری اصفهان در فروشگاه بازار مینا اصفهان.

 

فروشگاه بازار مینا بهترین قیمت میناکاری اصفهان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این فروشگاه کارگاه های تولیدی اختصاصی دارد که با عرضه مستقیم قیمت نهایی محصولات را کاهش داده است. قیمت روز کلیه صنایع دستی میناکاری اصفهان را می توانید با اختلاف زیاد نسبت به سایر فروشگاه ها مشاهده کنید. کیفیت تمامی محصولات میناکاری به تأیید اساتید معروف میناکاری رسیده اند.

  • نمایش : ۸۶۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی