فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید بشقاب میناکاری شده خرید قاب میناکاری اصفهان فروش بشقاب مسی میناکاری

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

تماس با ما

 

قاب میناکاری و بشقاب های میناکاری شده از جمله محبوب ترین ظروف میناکاری اصفهان هستند. شاید یکی از دلایل آن را همه پسند بودن و امکان حمل و استفاده ساده آنها دانست. خرید قاب میناکاری شده برای هدایای تبلیغاتی میناکاری استفاده بیشتری دارد. البته ظروفی مانند گلدان میناکاری و باکس ست میناکاری نیز از محبوبیت ویژه ایی بین مشتریان فروشگاه صنایع دستی برخرودار است.

 

 

قاب میناکاری

 

بشقاب های میناکاری با ظاهری زیبا و متفاوت از یکدیگر نشان دهنده آن است که هر یک از آنها اثر دست هنرمندان با ذوق اصفهانی است. قرار دادن بشقاب های میناکاری درون قاب یا جعبه های مخمل امکان استفاده از آنها را برای مشتریان بسیار ساده تر می کند. هر یک از بشقاب ها با توجه به استادکار آن زیبایی ویژه ایی در طراحی و نقاشی میناکاری خود دارد.

 

 

بشقاب میناکاری

 

 

فروش بشقاب مسی میناکاری با توجه به سایز و کیفیت آنها متفاوت است. بیشتر مشتریان بشقاب های مسی میناکاری با قطر 30 سانتی متر را انتخاب می کنند که با در قاب مخصوص و یا در باکس قرار می گیرد. همچنین این بشقاب های مینا کاری با گلدان های میناکاری به ارتفاع 25 سانتی متر قابل ست کردن است. بدلیل اینکه در نقاشی اکثر ظروف میناکاری از رنگ های آبی , لاجورد و فیروزه ایی استفاده می شود امکان ست کردن آنها با یکدیگر وجود دارد.

 

 

بشقاب مسی میناکاری

 

 

فروشگاه صنایع دستی اصفهان به عنوان مرکز خرید انواع هنرهای دستی ایرانی ارائه کننده انواع ظروف میناکاری اصل اصفهان است. خرید بشقاب میناکاری شده به همراه قاب و جعبه مخمل (جیر) و با باکس های گلدان و بشقاب مینا کاری اصل را با ما تجربه کنید. ما به شما خرید انواع قاب میناکاری اصفهان را برای هدیه به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

بشقاب میناکاری اصفهان

 

 

چاپ لوگو های اختصاصی بر روی ظروف میناکاری و باکس های ست مینا کاری شده به شما امکان سفارشی سازی برای شرکت و ارگان های مورد نظرتان را می دهد. با توجه به معرفی محصولات صنایع دستی از طریق رسانه های اجتماعی خرید میناکاری اصفهان از استقبال بسیار خوبی بین مردم شهرهای مختلف کشورمان برخوردار بوده. تهران به عنوان بزرگترین شهر کشورمان سفارش بیشتری در این زمینه به خود اختصاص داده است.

 

 

باکس ست میناکاری

 

 

 

 

 

 

 

 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۸۵۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی