فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

انواع ظروف میناکاری اصفهان

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

ظروف میناکاری اصفهان یکی از بهترین هایی است که شما می توانید در منزل و محل کار خود از آن ها استفاده کنید. شرکت صنایع دستی بازار مینا در تولید و عرضه این ظروف تجربه و تخصص لازم را دارد و تا به حال محصولات ارزشمندی را تولید و عرضه کرده که بسیاری از مردم از آن ها استقبال کرده اند. هنر میناکاری در ظروف تجلی پیدا کرده و نمایان می شود. از ظروف میناکاری می توان به بشقاب و گلدان اشاره کرد که امروزه در هر منزلی که به این هنر ارزش قائل است یافت می شود. بشقاب و کاسه های میناکاری به فراوانی در این منازلی که اهالی آن برای این هنر ارزش قائل هستند یافت می شود. از سایر ظروف می توان به آجیل خوری، پسته خوری، سرویس چای خوری، گز خوری تنگ و کشکول اشاره کرد که به واقع زیبا و جذاب هستند. تنوع ظروف میناکاری موجب شده که رضایت خریداران و مشتریان برآورده شود.

 

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

ظروف میناکاری

ظروف میناکاری اصفهان

شاید بتوان گفت که در واقع نمی توان برای این محصولات این هنر قیمتی را تعیین کرد ولی بخاطر این که درآمد خیلی از افرادی که در این کارگاه ها کار می کنند از این روش است به همین دلیل براساس عواملی مانند قیمت مواد اولیه، هزینه بالاسری، هزینه نگهداری تجهیزات و هزینه های جاری کارگاه، قیمت محصولات میناکاری مشخص می شود. شما می توانید ظروف دلخواه خود را از فروشگاه بازار مینا خریداری کنید و کلیه قیمت ها مناسب بوده و همه اقشار جامعه با هر توان مالی می توانند ظرف مورد علاقه خود را خریداری کنند. 

 

فروش ظروف میناکاری

قیمت ظروف میناکاری اصفهان بالا است به دلیل این که اصالت این هنر به شهر اصفهان بر می گردد و محصولات میناکاری اصفهان در مقایسه با سایر شهرهای کشور مانند زنجان، کرمان، شیراز در حد انبوهی تولید می شود. بشقاب و کاسه های میناکاری یکی از متداول ترین ظروفی هستند که در هر آشپزخانه منزلی که به این هنر ارزش قائل است یافت می شود. قیمت این ظروف مناسب هستند و چندان هم گران نیستند و توجه کنید که شما برای محصولی قیمت پرداخت می کنید که ساده نبوده و کاملا ارزشمند است. 

 

ظروف میناکاری

 

ظروف میناکاری

از سایر ظروف می توان به آجیل خوری، پسته خوری، سرویس چای خوری و کشکول قلمزنی، گزخوری، تنگ و میوه خوری اشاره کرد که بسیار بی نظیر هستند و شرکت صنایع دستی بازار مینا همگی این ظروف را تولید و عرضه می کند و روی سطح بیرونی این ظروف، طرح ها و الگوهای خاص و ظریفی طراحی شده که نگاه هر بیننده ای را می دزد و باعث می شود که دقایقی را به تماشای این ظروف میناکاری مشغول شود. ظروف میناکاری نمود ظرافت هنر اصیل ایرانی است.

 

گلدان میناکاری

اگر تصور کنید که داخل این چنین گلدان هایی،با گل های طبیعی یا مصنوعی بیارایید، منزل و محل کار زیبا و دلپسندی خواهید داشت. گلدان های میناکاری و سایر ظروف مانند آجیل و سرویس چای خوری واقعا طرح های بی نظیری دارند. شما می توانید آب شرب خود را به داخل تنگ میناکاری شده بریزید و این ظرف را برای دکوراسیون استفاده نکنید.  

 

ظروف میناکاری اصفهان یکی از بهترین هایی است که شما می توانید در منزل و محل کار خود از آن ها استفاده کنید. شرکت صنایع دستی بازار مینا در تولید و عرضه این ظروف تجربه و تخصص لازم را دارد و تا به حال محصولات ارزشمندی را تولید و عرضه کرده که بسیاری از مردم از آن ها استقبال کرده اند و به همین دلیل هر روزه این چنین محصولاتی تولید می شود. 

 

  • نمایش : ۹۴۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی