فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

درآمد میناکاری روی مس و سفال

  • نویسنده: مهران خاشعی

درآمد هنر میناکاری به تعداد افرادی که در کارگاه مشغول به کار هستند بستگی دارد. هر چه قدر که محصولات ارزشمندتری را ساخته و عرضه کنید به همان اندازه درآمد و سود حاصل از فروش محصولات شما هم بیش تر خواهد شد. شما حتی می توانید از این هنر ، به درآمد غیرفعال هم برسید که چندان دور از انتظار نیست.

تماس با واحد فروش: 09019277512


میناکاری یکی از بهترین و گرانبهاترین هنرهای اصیل ایرانی است که در ارزآوری نقش به سزایی دارد و به همین هر چقدر که هنرمندان این عرصه درآمد بیش تری داشته باشند می توانند در توسعه و گسترش این هنر نقش به سزایی داشته باشند. درآمد میناکاری روی سفال و درآمد میناکاری روی مس هم کمتر از میناکاری روی فلزات نیست و هر چقدر که هنرمندان بتوانند طرح ها و الگوهای خاص تری را ارائه بدهند به همان اندازه این هنر اصیل توسعه و گسترش می یابد و به موازات آن درآمد هنرمندان هم افزایش خواهد یافت. هنرمندان هر چقدر که در هنر میناکاری محصولات ارزنده ای تولید کنند به همان اندازه درآمد بیش تری خواهند داشت .سرمایه گذاری در صنایع دستی و درآمدزایی بیش تر برای هنرمندان ارزش دارد.

 

درآمد میناکاری


سرمایه گذاری در صنایع دستی و به خصوص هنر میناکاری باعث رشد و توسعه صنایع دستی اصفهان خواهد شد و این کار به رشد و توسعه این بخش از صنایع کمک خواهد کرد. امروزه در هنر میناکاری می توان باورها و اعتقادات هنرمندان را به وضوح مشاهده کرد که چه آشکارا فرهنگ اصیل ایرانی را به رخ می کشند. شاید بتوان گفت این هنر یک کار آزمایشگاهی است و از ترکیب اکسید فلزات و نمک و دمای بالا می توان رنگ های میناکاری را بدست آورد.


هنر میناکاری و در آمدزایی
مهد و زادگاه این هنر اصیل در ایران و به خصوص در شهر اصفهان است و از این شهر بود که به سایر شهرهای ایران و به تدریج به سایر کشورها مانند ترکیه، سوریه راه یافته است. هر چقدر درآمد هنرمندان این عرصه بیش تر شود به همان اندازه می توانند جوانان بیش تری را در این زمینه استخدام کنند. هنرمندان می توانند با سرمایه گذاری های اندک خود در توسعه و گسترش این هنر نقش ارزنده ای داشته باشند. هر چقدر که سرمایه گذاری بزرگ تر باشد به همان اندازه درآمدزایی بیش تری را به دنبال خواهد داشت.درآمد میناکاری با تجهیز کارگاه و ابزارهای و عشق و علاقه هنرمندان رابطه مستقیم دارد.

 

میناکاری روی مس


میناکاری و کسب وکار حرفه ای
میناکاری یک هنر خانگی است ولی می توان با توسعه و گسترش این هنر خانگی را به کسب و کار حرفه ای تبدیل کرد و آن را به پردرآمدترین حرفه و کسب و کار تبدیل کرد. بانوان خانه دار می توانند در این عرصه مشغول به کار شده و در درآمدزایی آن هم نقش ارزنده و به سزایی داشته باشند. این هنر ابتدا از خانه شروع شده و به تدریج به بازارهای بزرگ و کوچک توسعه و گسترش می یابد.


درآمدزایی با هنر میناکاری
مدیران کارگاه های تولیدی می توانند با سرمایه گذاری های بزرگ و کوچک در این هنر اصیل ایرانی، برای خود و حتی در برخی مواقع برای هنرمندان، درآمد غیرفعال ایجاد کنند. شما هر چقدر که کارگاه میناکاری بزرگ تر و مجهزتری داشته باشید به همان اندازه درآمد شما و کارگران مجموعه شما هم بیش تر خواهد بود.درآمد هنر میناکاری به تعداد افرادی که در کارگاه مشغول به کار هستند بستگی دارد. هر چه قدر که محصولات ارزشمندتری را ساخته و عرضه کنید به همان اندازه درآمد و سود حاصل از فروش محصولات شما هم بیش تر خواهد شد. شما حتی می توانید از این هنر ، به درآمد غیرفعال هم برسید که چندان دور از انتظار نیست.

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

 

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان و بشقاب میناکاری

ست گلدان مسی پرداز و ترمه

ست گلدان مسی پرداز و ترمه

گلدان فیروزه کوبی

گلدان فیروزه کوبی

تندیس ساعت دار میناکاری

تندیس ساعت دار میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری

ست اداری خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

قلمدان خاتم کاری

ساعت خاتم کاری

ساعت خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

گلدان خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

جا دستمال کاغذی خاتم کاری

بشقاب قلم زنی

بشقاب قلم زنی

 

  • نمایش : ۱۶۴۷
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی