فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید میناکاری ارزان اصفهان با تخفیف های ویژه

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

خرید میناکاری ارزان به دلیل زیبایی و خاص بودن ظروف میناکاری شده آرزوی قلبی هر کسی است اما اینکه چه فروشگاهی را انتخاب کنید که خرید ارزان تر به معنای کیفیت پایین تر نباشد نیز مهم است. فروشگاه بازار مینا، معتبرترین و بزرگ ترین فروشگاه صنایع دستی و میناکاری، با تکیه بر رضایت بالای مشتریان خود در طی سال ها فعالیت، کیفیت بالا و قیمت پایین را در هم ادغام کرده است.

 

خرید میناکاری ارزان و در عین حال مرغوب در فروشگاه بازار مینا

شاید طبق عادت و تصور قبلی خود از سایر تجربه های خریدی که داشته ایم، وقتی صحبت از خرید میناکاری ارزان شود یا مرکزی به ما معرفی شود که کالا های خود را ارزان تر از سایر رقبا به فروش می رساند لحظه ای در مورد کیفیت و مرغوبیت کالاهای عرضه شده ی آن درنگ کنیم اما با استناد به رضایت بالای مشتریان، فروشگاه بازار مینا مثال نقض است.

 

ظروف میناکاری

در بسیاری از فروشگاه های خرده و یا غیر رسمی خرید و فروش صنایع دستی، خرید میناکاری ارزان به منزله ی تهیه ی ظروفی با زیر ساخت مسی نازک و یا مس نامرغوب، لعاب کاری کم (از بین رفتن ظروف مینا در اثر رطوبت و دمای نسبتا بالا)، نقاشی های نه چندان ظریف و استادانه است اما فروشگاه بازار مینا چندین سال است که از ابتدا خط بطلانی بر تمامی این روش های عرضه ی میناکاری ارزان کشیده است و بازخوردهای مثبت و انرژی بخش شما عزیزان گواهی بر این ادعاست.

 

میناکاری ارزان

 

فروشگاه بازار مینا به خوبی مطلع است که وقتی صحبت از ظروف میناکاری می شود، کالایی لوکس و به غایت زیبا و زینت بخش هر مکان و بهترین کادو و هدیه ی جایگزین برای کالاهای لوکس خارجی در ذهن متبادر می گردد که خرید میناکاری ارزان نه تنها سبب رونق کسب و کار می گردد بلکه سبب حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغالزایی نیز خواهد شد. همیشه هم خرید میناکاری ارزان دلیل بر نامرغوب بودن آن نیست، بستگی دارد کجا را برای خرید انتخاب کرده باشید!

 

خرید میناکاری ارزان

 

خرید میناکاری ارزان از فروشگاه بازار مینا و نکات آن

فروشگاه بازار مینا در طی سالیان گذشته نه تنها ظروف مختلف میناکاری (بشقاب، قندان، گلدان، ساعت، ست رومیزی و کلیه ی ظروف سفارشی دیگر) را با قیمتی نازل ارائه کرده است بلکه راهکارهای دیگری را نیز برای خرید میناکاری ارزان ولی باکیفیت نیز تدارک دیده است تا در عین پاسخگوی سلیقه های مختلف نیز باشد. یک تیر و چند نشان! علاوه بر اینکه می توانید خرید میناکاری ارزان را در فروشگاه بازار مینا با زیرساخت مسی تجربه کنید، برای آن دسته از خریداران گرامی که حس نوستالژیک قوی و فعالی دارند، ظروف سفالی نیز گزینه ی مناسبی است که در حالت معمول نیز نسبت به زیرساخت مسی ارزان تر است و کیفیت زیبا و خیره کننده ای نیز به خود گرفته است. همچنین زیرساخت شیشه نیز گزینه ی دیگری است که نسبت به مس، طلا و نقره ارزان تر محسوب می گردد و نگاه کردن به رنگ آبی این ظروف میناکاری، به روح و جسم انسان آرامش تزریق می کند.

 

فروش میناکاری ارزان

همچنین فروشگاه بازار مینا علاوه بر اینکه برای شما تجربه ی خرید میناکاری ارزان را رقم خواهد زد، در فروش به صورت عمده نیز با اهداف گوناگون (سمینار، همایش، مراسم های مختلف، گفتمان ها و غیره) نیز تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته و حتی بسته به مناسبت های خاص نیز کدهای تخفیف شگفت انگیزی ارائه می دهد که همه ی این خدمات کم نظیر در راستای حفظ رضایت مشتریان و تجربه ی خرید میناکاری ارزان می باشد. فروشگاه بازار مینا اثبات کرده است که خرید میناکاری ارزان از این فروشگاه نه تنها در اصفهان بلکه به صورت اینترنتی از سرتاسر ایران عزیز، نه تنها به معنای کاهش کیفیت نیست بلکه به معنای حفظ مرغوبیت و کیفیت است و اساسا فروش ظروف میناکاری ارزان ولی بی کیفیت را توهین و بی احترامی به این هنر اصیل ایرانی می داند که به خوبی می تواند ترویج دهنده ی فرهنگ و هنر اصیل تک تک شهرهای ایران باشد و اشتغالزایی وسیعی را ایجاد کند.

 

میناکاری ارزان در اصفهان

کافیست برای تجربه ی خرید میناکاری ارزان، به سایت فروشگاه بازار مینا و سایر وب سایت های ما مراجعه کرده و در هر ساعتی از شبانه روز و هر روز هفته که مایل بودید با ثبت سفارش، ظروف میناکاری خریداری شده با بسته بندی کاملا شکیل و ایمن دریافت نمایید. رضایت شما افتخار ماست. با فروشگاه بازار مینا، نه تنها خرید میناکاری ارزان بلکه تنوع گسترده ی ظروف میناکاری را نیز تجربه کنید

 

برنامه صنایع دستی

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

میناکاری اصفهان

خرید میناکاری

قلم زنی اصفهان

قلم زنی اصفهان

تندیس میناکاری

خرید تندیس

ترمه

خرید ترمه

فیروزه کوبی اصفهان

خرید فیروزه کوبی

خاتم کاری اصفهان

خاتم کاری اصفهان

ملیله کاری اصفهان

خرید ملیله کاری

مس و پرداز اصفهان

 خرید مس و پرداز

نقره نما

خرید نقره نما

میناکاری روی سفال

خرید میناکاری روی سفال

ظروف مسی

خرید ظروف مسی

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

  • نمایش : ۹۱۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی