فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید صنایع دستی اصفهان - میناکاری , فیروزه کوبی , خاتم کاری , ملیله کاری

  • نویسنده: مهران خاشعی

 

تماس با ما

 

خرید صنایع دستی اصفهان شامل انواع ظروف میناکاری , فیروزه کوبی , ملیله کاری , خاتم کاری و بیش از 50 نوع محصول ساخته شده توسط دستان هنرمندان این شهر است. شما می توانید بر اساس سلیقه و چیدمان منزل خود از این ظروف زیبا بهره برده و با تلفیق هنر ایرانی در خانه های مدرن امروزی دکوراسیون های زیبایی بوجود آورد. خرید صنایع دستی اصفهان در تهران برای آپارتمان های کوچک می تواند به زیباتر شدن محل زندگی و حس شادابی و طراوت آنجا بیانجامد.

 

 

خرید صنایع دستی اصفهان

میناکاری یکی از هنرهای پر طرفدار ایرانی است که بر روی انواع فلزات و حتی شیشه و سفال انجام می شود. میناکاری روی مس از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اصفهان با داشتن استادکاران ماهر و کارگاه های بسیار در زمینه میناکاری روی مس فعالیت دارد. هنر میناکاری روی مس را هنر آتش و خاک می گویند. فروش صنایع دستی اصفهان در تهران از استقبال خوبی برخوردار بوده و هنر لوکس نصف جهان زیبنده منازل هر ایرانی در تهران و سراسر کشور می باشد.

 

 

 

خرید صنایع دستی اصفهان در تهران

 

 

استفاده از صنایع دستی ساخته شده در ایران برای هدیه به دوستان و آشنایان پیشنهاد می گردد. همچنین از محصولات هنری در قالب تابلوهای میناکاری و صنایع دستی , انواع تندیس های زیبای میناکاری و ظروف دیگر برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی استفاده می گردد. فروش صنایع دستی اصفهانی در هر قالبی زیبا بوده و مورد پسند دوست داران هنرهای ایرانی است. سفارش محصولات بصورت فروش عمده میناکاری و صنایع دستی با قیمت های ارزان در هر تیراژی ممکن است.

 

فروش صنایع دستی اصفهان در تهران

 

فروش صنایع دستی اصفهان میناکاری , فیروزه کوبی , خاتم کاری و ... با طرح های متنوع برای سلیقه های متفاوت در نظر گرفته شده است. بر اساس نوع دکوراسیون منازل شما میتوانید از ظروف هنری اصفهان بهره ببرید. برای خرید عمده صنایع دستی اصفهان بهتر است با همکاران بخش فروش ما تماس گرفته و از تخفیف های ویژه بر اساس تعداد خرید و نوع محصول برخوردار شوید.

 

فروش صنایع دستی اصفهانی

 

 

 

اصفهان قدمت زیادی در طراحی و تولید محصولات صنایع دستی دارد. افراد زیادی در این شهر در زمینه هنرهای دستی فعالیت داشته اند. از این رو به اصفهان قطب صنایع دستی کشور گفته می شود. تنوع محصولات هنری در نصف جهان بقدری است که هر شخصی با هر سلیقه ایی می تواند از آنها بهره ببرد. فروشگاه صنایع دستی مرکز خرید صنایع دستی اصفهان است و شما با هر بوجه ایی می توانید از این محصولات خرید کنید.

فروش صنایع دستی اصفهان میناکاری

 

  • نمایش : ۹۵۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی