فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

خرید تابلو میناکاری اصفهان مناسب برای هدایای تبلیغاتی

  • نویسنده: مهران خاشعی

تماس با ما

 

خرید تابلو میناکاری از جمله صنایع دستی اصفهان به شمار می رود که نه تنها برای تزئین منازل و محیط کاری بلکه به عنوان هدیه ای خاص و لوکس برای عزیزان و مناسبت های مختلف نیز بهترین گزینه است. در این بخش با اهمیت خرید این کالا آشنا خواهید شد که فروشگاه بازار مینا بزرگ ترین منبع خرید و فروش کلیه ی صنایع دستی ایران است. 

خرید تابلو میناکاری

تمامی افرادی که به فکر تزئین خانه های خود هستند، به دنبال طرح هایی خاص برای خرید می گردند، خرید تابلو میناکاری یکی از گزینه هایی است که تمامی انتظارات شما را برآورده می سازد که نه تنها برای تزئین بلکه با اهداف گسترده تری در ایران و حتی خارج از کشور! به فروش می رسند.

 

 

 

تابلو میناکاری

 

شما می توانید هدف از خرید تابلو میناکاری را، هدیه دادن به دوستان و آشنایان، استفاده به عنوان جاکلیدی، تزئین مکان های مذهبی و حتی استفاده به عنوان هدایای نفیس قرار دهید. البته در نظر داشته باشید که علاوه بر خرید تابلو میناکاری، می توانید تابلو خاتم کاری و معرق کاری و غیره را هم خریداری نمایید اما تمرکز ما بر روی خرید تابلو میناکاری است که با توجه به اهداف گفته شده ارزش خرید بالایی دارد. 

اما نکته ی بسیار مهم یافتن مکانی است که با بهترین کیفیت و ضمانت به عرضه ی این محصولات می پردازد و از پرداخت اینترنتی نیز اطمینان خاطر داشته باشید، ضمن اینکه داشتن بسته بندی مناسب و سالم رسیدن نیز مقوله ی دیگری است. فروشگاه بازار مینا در این زمینه زبانزد بوده و بستری کاملا امن و مطمئن را برای شما فراهم کرده است. همچنین کافی است به سایت ما مراجعه کنید تا از این همه تنوع و گزینه برای خرید تابلو میناکاری شگفت زده شوید.

 

 

 

 

قاب میناکاری

 

 

 

لذت خرید تابلو میناکاری با فروشگاه بازار مینا

در مطلب قبلی صحبت تنوع در محصولات تابلو میناکاری و البته کلیه ی صنایع دستی که در فروشگاه بازار مینا به فروش می رسند به میان آورده شد. با اینکه میناکاری بر روی سفال و شیشه نیز صورت می گیرد اما بهترین کیفیت ممکن حاصل ادغام هنر میناکاری در مس گری است. 

بهترین نوع تابلو میناکاری، تابلو بشقاب میناکاری است. هنگامی که بین محصولات مختلف می گردید تنوع در تک تک اجزاء قابل مشاهده است. به عنوان مثال برای خرید تابلو میناکاری در فروشگاه بازار مینا، مشاهده می کنید که بشقاب از تعداد 1 تا 3 بسته به اندازه در جعبه های تزئیناتی قرار گرفته اند.

 

 

 

خرید تابلو میناکاری

 

 

 

همچنین طرح های مختلف و رنگ های گوناگونی به چشم می خورند که انتخاب بین گزینه های مختلف را برای خرید تابلو میناکاری سخت می کنند. به عنوان مثال تابلو میناکاری وان یکاد نسبت به کتبیه های دیواری بسیار زیباتر و چشم نوازتر هستند.

نکته ی بسیار جالب و البته خوشحال کننده برای صنایع دستی ایران و مخصوصا فروشگاه بازار مینا استقبال گردشگران خارجی نسبت به خرید تابلو میناکاری بود که این نشان از زیبایی، طراحی و کیفیت بالای محصولات است که حتی برای خارج از کشور نیز جذابیت زیادی دارد.

 

 

 

 

خرید قاب میناکاری

 

 

خرید تابلو میناکاری قاب دار را شدیدا توصیه می کنیم چرا که هم به زیبایی آن اضافه می کند و هم اینکه جلوی آسیب زدن به بشقاب داخل آن از طریق جسم نوک تیز یا سخت گرفته می شود. چون نه تنها خرید تابلو میناکاری از فروشگاهی معتبر و مطمئن اهمیت دارد بلکه نگهداری آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

جنس  قاب ها از PVC بسیار محکم بوده و هیچ آسیبی آن را از بین نخواهد برد ضمن اینکه با خرید نوع قاب دار هزینه ی آن تفاوت چندانی نخواهد کرد اما برای خریدار و نگهداری آن بسیار متفاوت و مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین قیمت های خرید تابلو میناکاری در سایت فروشگاه بازار مینا بسیار رقابتی هستند و در مقابل ارزش هنری و معنوی که بر روی آن پیاده سازی شده واقعا ناقابل هستند.

 

 

 

فروش تابلو میناکاری

 

 

 

اگر به فکر خرید کالای تزئیناتی خاص و ویژه برای منزل و دفتر کار خود هستید یا سعی دارید هدیه ی متفاوتی برای عزیزان خود تهیه کنید که جایگزین بسیار مناسبی برای کالاهای لوکس اما با قیمتی نازل تر باشد، یا چنانچه قصد دارید در همایش ها و کنفرانس ها هدیه ای تقدیم کنید که محصول داخلی باشد و هم از ارزش مادی و معنوی بسیار بالایی برخوردار باشد، قطعا خرید تابلو میناکاری یکی از بهترین گزینه هاست. خرید تابلو میناکاری با قاب هایی بسیار زیبا و نقش محافظتی برای سلیقه های متفاوت هنر دوست ایرانی. خرید تابلو میناکاری، بهترین گزینه برای تزئینات و هدایای نفیس سازمانی در سایزهای مختلف و قابل ارسال به سراسر کشور.

 

 

 

 

برنامه صنایع دستی

 

اینستاگرام صنایع دستی

 

تلگرام صنایع دستی

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

 

فروشگاه صنایع دستی

فروشگاه صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

میناکاری اسماعیلی

میناکاری اسماعیلی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

میناکاری تهران

میناکاری تهران

میناکاری شیراز

میناکاری شیراز

صنایع دستی

صنایع دستی

صنایع دستی تهران

صنایع دستی تهران

فروش عمده میناکاری

فروش عمده میناکاری

تابلو میناکاری

تابلو میناکاری

بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری

گلدان میناکاری

گلدان میناکاری

 

  • نمایش : ۹۵۳
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    هدیه روز معلم

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی