فروشگاه صنایع دستی تولید کننده ظروف میناکاری اصفهان

خرید صنایع دستی اصفهان با قیمت ارزان (میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...)


اپلیکیشن صنایع دستی

اپلیکیشن صنایع دستی

جعبه میناکاری برای بشقاب و گلدان جعبه میناکاری با روکش مخمل و هدایای مناسبتی و تبلیغاتی

  • نویسنده: مهران خاشعی

جعبه میناکاری به عنوان باکس هدیه شیک و لوکس با قیمت ارزان مورد استقبال بسیاری از خریداران محصولات و ظروف میناکاری شده قرار گرفته است. این جعبه ها در سایزهای مختلف به رنگ سرمه ای یا مشکی و جنس جیر یا مخمل تولید می گردند که امکان سفارشی سازی نیز دارند.انواع هدایای تبلیغاتی میناکاری اصفهان را می توانید با جعبه های شیک سفارش دهید.ظروف میناکاری و صنایع دستی با جعبه ظاهر بسیار شکیل تری خواهند داشت.

تماس با واحد فروش: 09019277512

 

جعبه میناکاری

جعبه بشقاب میناکاری

جعبه میناکاری وسیله ای است که مشتریان می توانند در کنار خرید بشقاب میناکاری شده، گلدان میناکاری شده و سایر ظروف خریداری نمایند که با مزایای خاص جلوه و زیبایی ظروف میناکاری شده را چندین برابر می کند.جعبه بشقاب میناکاری و جعبه گلدان میناکاری دو مورد از پرفروش ترین نمونه های میناکاری جعبه اصفهان هستند که با روکش مخمل (جیر) به رنگ سرمه ای یا مشکی در کنار رنگ های روشن و لاجوردی میناکاری زیبایی ظروف میناکاری شده را چند برابر می کنند.خرید میناکاری با جعبه انتخابی هوشمندانه برای کسانی است که ظروف میناکاری شده را به صورت تکی خریداری می کنند تا از آن به عنوان هدیه مناسبتی مثل روز مادر، روز پدر، روز معلم و غیره استفاده نمایند و در کنار افزایش چند برابری ارزش هنری محصولات، ارزش مادی آن را نیز چند برابر کرده و به راحتی بتوانند از جعبه ظروف میناکاری به عنوان یک هدیه لوکس استفاده کنند.

 

جعبه میناکاری

میناکاری جعبه اصفهان

گاهی اوقات نیز جعبه جواهرات میناکاری برای حفظ و نگهداری جواهرات یا دادن هدیه ای لوکس و با ارزش هنگام کادو دادن جواهرات و زیورآلات استفاده می گردد که نسبت به جعبه اصلی جواهرات زیبایی بسیار بیشتری دارد.جعبه مخمل میناکاری برای سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی کشور به عنوان جعبه کادو میناکاری با اهداف بازاریابی خریداری می شود که حتی می توانند داخل جعبه ها بروشور سازمان یا شرکت خود را قرار دهند یا بر روی جعبه ها برند یا نشان تجاری خود را ثبت نمایند.با توجه به اینکه در اکثر مواقع صنایع دستی مختلف مثل میناکاری با اهداف تزئیناتی و دکوراتیو یا هدایای تبلیغاتی خریداری می گردد نگهداری از آنها یک نیاز ضروری و مبرم شناخته می شود. به همین دلیل جعبه میناکاری در کنار مزایایی همچون جعبه کادویی و افزایش زیبایی و جلوه ظروف میناکاری شده، مزیت محافظتی هم دارد. به کمک قفل لولایی جعبه ها از افتادن ظروف جلوگیری می شود و محافظ خوبی برای جلوگیری از آسیب دیدن محصولات میناکاری محسوب می گردد.


قیمت جعبه میناکاری

قیمت جعبه میناکاری بستگی به عوامل مختلفی مثل سایز، جنس و انجام امور سفارشی سازی مثل درج پلاک یا نشان تجاری دارد. جعبه میناکاری به اندازه کافی شیک و بسیار زیبا هست که تنها کافیست آن را داخل کاغذ کادو قرار دهید و تقدیم کنید. شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی کشور که به دنبال زیباتر کردن هدایای تبلیغاتی خود هستند، توصیه می کنیم که از جعبه ظروف میناکاری استفاده کنند. این جعبه ها با ساختار مقاوم و رنگ تیره خود در کنار رنگ آبی و لاجوردی میناکاری، تضاد رنگ بسیار جالبی ایجاد می کنند که قطعا ارزش کادوی شما را بالاتر خواهد برد. توجه داشته باشید که زیبا و شیک بودن باکس هدیه در قبول واقع شدن هدیه اصلی بسیار تأثیرگذار است.خرید این جعبه ها هزینه بالایی ندارد و به دلیل اینکه ساخت داخل کشور هستند، از لحاظ فرهنگی نیز تناسب بسیار زیادی دارند. ضمنا خرید این جعبه ها انگیزه ای برای تولید کننده داخلی و ارتقای محصولات خواهد شد. ضمنا می توانید از کارشناسان بازار مینا به عنوان مرکز و فروشگاه معتبر صنایع دستی ایران، مشاوره رایگان بگیرید.جعبه میناکاری با ساختاری بسیار زیبا و ترکیب رنگ عالی برای ظروف میناکاری شده تولید می گردد.

 

برخی از نمونه محصولات فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

ست ترمه و گلدان میناکاری

ست ترمه و گلدان میناکاری

باکس ست میناکاری

ست کامل میناکاری

باکس هدیه ترمه و گلدان میناکاری

باکس هدیه ترمه و گلدان میناکاری

تابلو میناکاری اصفهان

تابلو میناکاری اصفهان

ست هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

بشقاب میناکاری با جعبه

بشقاب میناکاری با جعبه

ست اداری خاتم کاری اصفهان

ست اداری خاتم کاری اصفهان

بشقاب قلمزنی با جعبه

بشقاب قلمزنی با جعبه

قاب سه بشقاب میناکاری

تابلو سه بشقاب میناکاری

گلدان میناکاری

گلدان میناکاری اصفهان

ست گلدان مس و پرداز

ست گلدان مس و پرداز

تندیس گلدان میناکاری

تندیس گلدان میناکاری

 

  • نمایش : ۹۵۶
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی
    خرید صنایع دستی اصفهان بصورت آنلاین از طریق اینترنت شامل محصولات : میناکاری-خاتم کاری-فیروزه کوبی-قلمزنی-ملیله کاری-ترمه-تشعیر،الماس تراش و ...
    کانال ایتا

    بهترین ظروف صنایع دستی

    خاتم کاری اصفهان

    تندیس های میناکاری

    فیروزه کوبی اصفهان

    ملیله کاری اصفهان

    میناکاری استاد اسماعیلی